BARNDOMS LEKSAKER

Jag har alltid varit bra på sysselsätta mig själv.                                             
 
Jag lekte med pistoler och gevär som barn.Jag fick en leksakspistol av min morfar och jag hade en AK-4 i trä.
 
 
Jag lekte också actionfigurer ,framför allt från Star Wars.Jag hade en Hulkendocka. Jag hade mycket stormtroopers. Mina föräldrar hade en lökhackare med tre ben,jag tog upp den till mig och lekte med den som en månlandare.Jag byggde saker med tejp ,fick till och med tejp i julklapp. Inspirerad av bandet i Mos Eisley Cantina i Star Wars A New Hope så spelade jag på litet leksakspiano ,melodi du-du.
 
 
Jag har sparat några leksaker från barndomen bland annat en pistol,en så kallad tvåbent gångare, en AT-ST och en X-Winge ,Jag lekte med actionfigurer tills jag var omkring 14 år. En orsak till att jag inte spelar tv och dataspel är att jag vill att berättelsen ska vara färdig. De enda spel som jag spelar är frågesport,exempelvis Trivial Pursuit,men jag föredrar att läsa böcker och titta filmer och tv-serier framför att spela spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0